Sunt in juriul Premiului Literar „Augustin Frăţilă” – ediţia a II-a

Când am fost invitat să fac parte din juriul Premiului Literar “Augustin Fratila” m-am întrebat cât de corect este ca eu să dau note unui roman în condiţiile în care nu sunt critic literar avizat, absolvent de Litere sau romancier. Mi s-a explicat că au fost aleşi şi bloggeri pentru a aprecia cât de “prietenoase” sunt cărţile din concurs şi am acceptat cu bucurie, considerându-ma totuşi un cititor avizat de iubirea mea imensă pentru literatură. Am primit de curand cele 5 carti pe care trebuie sa le citesc in trei saptamani si am terminat deja una dintre ele. Mi s-a parut excelenta! Daca toate vor fi asa, decizia va fi extrem de grea…

finaliste

This entry was posted in - carte. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

