Trei bloggeri si toti trei detestabili

Expertii in moda

Stiu o fata. O stiu bine pentru ca un var de-al meu se cuplase cu ea. Pentru ca era cea mai nesimtita fiinta de pe pamant a stat la noi in familie mai putin decat un ciripitor intr-o familie de mafioti, dar am apucat sa o observ. Avea zi de zi aceeasi pereche de pantaloni, de colanti colorati mai precis, dar nu erau pe repeat pentru ca nu-si permitea altii, ci pentru ca “Frate, deci ii ador, astia sunt cei mai cool colanti! Crede-ma ca stiu! Mi-ai citit blog-ul de fashion?” NU!

Sexologii

Sunt sigur ca sunt abstinenti din doua motive: 1) se abtin de la sex si masturbare ca sa poata scrie atat de profund si 2) fetele nu se culca de fel cu obsedati sexual pentru ca… teama. De unde stiu eu asta sau cum imi permit sa banuiesc? Pentru ca baietii astia scriu exact cum scriam eu la 12 ani cand salivam si la un cos de gunoi daca avea fundul destul de bombat. Si de unde mai stiu eu lucrurile astea sau cum imi permit sa le banuiesc? Pentru ca ii stiu destul de bine pe doi dintre cei mai cititi “plange in pi#d@” ai Romaniei si stiu ca fetele care i-au cunoscut spun: “Aoleu!!! Asta e XXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXX? Eu mi-l imaginam, asa, un fel de Banderas. Saracul de el…”.

Cersetorii

Bloggerul cersetor e noua forma a ziaristul infometat pe care il intalneam acum cativa ani pe la conferinte de presa si il vedeam cum isi indeasa fursecuri in buzunar. Il vezi acum la orice eveniment cum se bucura de absolut orice produs primit moca. Nu are demnitatea cersetorului de pe strada, nu se respecta atat de mult incat sa ceara bani. El se bucura si la seminte de dovleac si la creme de c#r si de bilete la filme cu vampiri. Vrei sa-ti promovezi o pizzerie ca la carte? Da-i lui o juma’ de pizza!

4 bloggeri si toti 4 detestabili

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

