Miracol! Paula si Ovi din nou la Eurovision

paula ovi

Paula Seling si Ovi merg din nou la Eurovision. Nu m-a dat pe spate piesa lor. Nici nu-i dadeam vreo sansa, insa vestea ca ei ne vor reperezenta la Copenhaga m-a bucurat sincer. Asta pentru ca nici in 2010 nu le-am dat nicio sansa si au ajuns pe podium imediat dupa Germania si Turcia. Practic, nimeni niciodata in afara de ei si de Luminita Anghel & Sistem (tot locul 3, in 2005) nu ne-a dus atat de departe. Au deci experienta Eurovisionului, ba chiar a unui bronz luat acolo si asta e mare lucru. Au invatat din ce au facut bine si din tot ce putea fi facut si mai bine.

Sincer sa fiu, dupa voma de show al lui Cezar Ouatu de anul trecut, nu m-as fi mirat sa-l/s-o trimitem de data asta pe Naomi, mai ales ca nu mai era nevoie de o vestimentatie noua: sigur au ramas niste rochii de anul trecut de la Cezar. Oricum si Naomi mi-a dat anul asta motive de bucurie. M-am spart de ras cand am vazut ca ea/el s-a calificat in finala nationala, iar unii dinozauri, printre care si Cotabita, nu.

Pe cine as fi trimis eu? Daca ar fi fost sa aleg cu sufletul, i-as fi trimis pe The dAdA. Mihai Ungureanu, basistul lor, mi-e prieten, fost coleg de grupa in facultate si am putut vedea cu ochii mei cat de mult s-au zbatut baietii astia pentru tot ce au obtinut pana acum. Cand am vazut ca au ajuns in finala nationala mi-a placut pentru prima data cu adevarat Eurovisionul. Daca ar fi fost sa aleg cu urechea, as fi ales insa Anca Florescu cu “Hearts Collide”, desi ma mir ca absolut nimeni nu s-a sesizat ca piesa era de multa vreme pe radio si nu sunt sigur ca avea voie sa mai participe. Pot sa jur ca o stiu din FM de mai mult timp decat prevede legea, poate chiar din toamna anului trecut. Dar piesa e buna, foarte buna, poate cea mai buna de anul asta.

This entry was posted in - muzica. Bookmark the permalink.

2 Responses to Miracol! Paula si Ovi din nou la Eurovision

  1. Piesa Ancăi a fost difuzată pe radio prima oară în noiembrie. Pentru ca piesa să fie validă pentru înscriere, trebuia să nu fi fost difuzată înainte de 1 septembrie 2013, conform regulamentului. Ba mai mult, piesa a fost înscrisă și anul trecut pentru Selecția Națională, dar nu a trecut de preselecție. Totuși, nu a fost publicată până anul acesta, până când nu s-a auzit prima oară la KissFM.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

